του κυνηγιού φεγγάρι, 20 Νοέμβρη

By: chasserlalune

Νοέ. 20 2011

Ετικέτες:

Κατηγορία: φεγγάρια

1 σχόλιο

Aperture:f/4.5
Focal Length:19.2mm
ISO:80
Shutter:1/800 sec
Camera:DMC-LX5

 

Κυνηγός κι εγώ, το βλεπά αλλά δεν μπορούσα να το πιάσω. Στο δάσος του ορίζοντά μου, ανάμεσα σε στέγες, καλώδια,  κεραίες και λευκές γραμμές που τα αεροπλάνα αφήσαν, διέκρινα ξεκάθαρα την ασπράδα του μέσα στο μπαμπάκι. Τ όπλο μου, η μηχανή μου, δεν μπορούσε να το παγιδέψει πραγματικά. Ήταν φεγγάρι για τα μάτια μου, μόνο γι αυτά, το αποτύπωμα που άφησε είναι τόσο αχνό που μόνο εγω το βλέπω.

Bird on the wire, Leonard Cohen

One comment on “του κυνηγιού φεγγάρι, 20 Νοέμβρη”


Σχολιάστε

